Wymiany i zwroty

Zwroty w 14 dni

Produkty zakupione bezpośrednio przez stronę sklepu podlegają zwrotowi w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrotom nie podlegają produkty wykonywane bezpośrednio na zamówienie klienta.

W przypadku uszkodzeń mechanicznych wymagamy protokołu uszkodzeń spisanego wraz z kurierem. Uszkodzony towar wymieniamy na nowy lub dokonujemy zwrot pieniędzy.

Jak dokonać zwrotu?

Krok 1: poinformuj nas o zwrocie produktów wysyłając wiadomość e-mail na adres info@kassel.pl

W treści wiadomości koniecznie podaj:

● imię i nazwisko

● adres

● numer konta, na które mamy dokonać zwrotu pełnej kwoty zamówienia

● numer zamówienia

● nazwę zwracanego produktu

Krok 2: starannie zapakuj zwracany produkt wraz ze wszystkimi akcesoriami. Pamiętaj, aby produkt był kompletny i nie nosił śladów użytkowania. Do zapakowania zwrotu, możesz wykorzystać karton, w którym otrzymałeś zamówienie.

Do przesyłki dołącz adnotację: ZWROT ZAMÓWIENIA NR:

Przesyłkę nadaj na adres:

Kassel Sp. z o.o.

ul. Graniczna 26

05-090 Janki

Polska

Koszt przesyłki zwrotnej jest po Twojej stronie. Wybierz taką formę zwrotu, abyś miał pewność, że produkt wróci do nas nieuszkodzony. Zwrot środków zostanie zrealizowany maksymalnie w przeciągu 14 dni od jego otrzymania.

Gwarancje i reklamacje

Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją. Przysługuje Ci reklamacja z tytułu gwarancji (24 miesiące) producenta (o ile nie minął okres

gwarancyjny) oraz rękojmi (jeżeli towar ma wadę).

Nowa rejestracja konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego lub zresetuj hasło